Pork Cordon BleuPork Cordon Bleu網誌分類:Ren。異國料理今朝起身上一上Blog見到有好多留言..瀏覽人數比平時多左好多倍呢 原來被選中了上精選租房子Y!Blog既力量真係厲害啊 我好開心呢 : ) 連續幾日無覺好訓呀 因為大廈進行Fire Alarm檢查大廈會入每1間屋測試個火警鐘同埋煙霧器  維持4日呢..酒店經紀於是每天清早都會聽見..Doo Doo Doo Doo其實呢..哈哈哈 我一向都會用保鮮紙封左個Smoke Detector(唔好揚開去啊 因為有機會比人罰錢架 :P)加拿大每保濕面膜間屋都會裝左Smoke Detector 如果煮野食有煙佢就會響係響到全層人都聽到..跟住你就要打開門啊窗啊 這個時候教科書就最有用喇  哈哈 用黎不停找房子撥走D煙 最麻煩既係Smoke Detector 十分敏感的  煎個雞蛋佢都會不停嘈幻想下..如果香港家家戶戶都裝左 我相信每棟樓都會嘈到大合奏咁樣 :S帛琉今天晚餐好豐富..全部係為左清雪櫃而做架 有藍帶豬排  日本燒餅 吉列雞蛋..這個照片影得不好..模糊左添這個便是Pork Cordon Bleu 藍帶豬排 信用貸款 內有芝士的其實正宗的Cordon Bleu係用雞排架  不過我只有豬排呢.. 用兩塊薄薄的豬排夾住芝士同埋火腿 薄上生粉蛋漿同埋麵包糠沾蛋黃沙律醬訂做禮服非常好食啊 這個吉列雞蛋配上特別醬 (茄汁+蛋黃醬) 吃起來也不錯把爆香左的洋蔥加入牛肉碎 加了蛋漿及麵粉混合好然後包住水煮雞蛋 再薄上生粉蛋土地買賣漿及吉列粉去炸如果煮到糖心雞蛋  我相信會更加吸引 : D :D 最後係日本燒餅啊  Okonomiyaki 這個造法很方便  不過要買到燒餅粉先做到呢21世紀房屋仲介Okonomiyaki Recipe: 1>燒餅粉加冰水攪至粉漿後再放入兩個雞蛋同埋高麗菜絲2> 煎熟一面之後放上Bacon 反轉再煎到金黃色食之前我加左柴魚碎同埋日襯衫本果醋汁啊!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    lo45loxjdh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()